menusearch
ariahasti.com

تحصیل در بهترین دانشگاه های ترکیه 

جمعه نوزدهم آبان ۰۲
(1)
(0)
تحصیل در بهترین دانشگاه های ترکیه 

تحصیل در بهترین دانشگاه های ترکیه

ایرانیان برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا ندارند، نزدیکی راه و هزینه‌های پایین‌تر زندگی در قیاس با بسیاری دیگر از کشورهای مهاجرپذیر، امکان تحصیل در سطح استانداردهای اروپا، امکان دریافت بورسیه تحصیلی و پیداکردن کار ضمن تحصیل، وجود رشته‌های متنوع تحصیلی، عدم وجود شرط سنی و گپ تحصیلی و حضور چشمگیر دانشجویان بین‌الملل در ترکیه، این کشور را به مقصد بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل تبدیل کرده است. از طرفی مدارک دانشگاه‌های ترکیه در تمام کشورهای جهان معتبر است و قابل ارائه برای مقاطع بالاتر در دیگر دانشگاه‌هاست.

 

بهترین فرصت ورود به دانشگاه برای کنکوری ها

اگر بارها و بارها در کنکور سراسری شرکت کرده‌اید و موفق به پذیرش در رشته‌های مورد علاقه خود همانند پزشکی، دندانپزشکی و رشته‌های مشابه نشده‌اید، مجموعه اریا هستی شرایط عالی تحصیل در ترکیه را به شما پیشنهاد می‌دهد و در تمامی مراحل اخذ پذیرش در کنارتان خواهد بود.

جذاب‌ترین ویژگی این سرویس، نداشتن شرط سنی و موانعی مانند گپ تحصیلی است که شانس شما را برای تحصیل در ترکیه افزایش می‌دهد.

 

هزینه های تحصیل و زندگی در ترکیه

یکی از مهم‌ترین دلایل پیشنهاد ترکیه برای تحصیل، هزینه‌های پایین این کشور در مقایسه با بسیاری دیگر از کشورهاست. نرخ بالای ارز و دشواری پرداخت آن برای بسیاری از خانواده‌ها سبب می‌شود که جمع کثیری از متقاضیان از گزینه‌های تحصیل در خارج از کشور منصرف شوند. اما مجموعه نیلگام با ارائه خدمات ویژه خود برای تحصیل در ترکیه این مشکل را نیز برطرف کرده است.

 

زمان شروع ثبتنام از دی ماه 1402

زمان شروع کلاس از مهر ماه 1403

فرصت رزرو محدود

 

برای مشاوره رایگان در واتساپ کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان در تلگرام کلیک کنید.

برای دیدن پیج اینستا گرام آریا هستی کلیک کنید.

 

آشنایی بیشتر با کشور ترکیه در همسایگی ایران

محل قرارگیری ترکیه روی نقشه به گونه‌ای است که هم قاره اروپا و هم قاره آسیا را پوشش می‌دهد. در طول تاریخ این کشور هم به عنوان سد و هم به عنوان پل بین دو قاره نقش‌آفرینی کرده است. بیشتر این کشور در بخش آسیایی واقع گردیده که آسیای صغیر یا آناتولیا را شامل می‌شود. ترکیه از شمال با دریای سیاه، از شمال شرقی با عراق و سوریه، از جنوب غربی و غرب با دریای مدیترانه و دریای اژه و از شمال غربی با یونان و بلغارستان در ارتباط است. پایتخت این کشور آنکارا و بزرگ‌ترین شهر بندری آن استانبول است.

شایان ذکر است که خوابگاه‌های کشور ترکیه خصوصا در آنکارا هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای دارند و یک وعده غذای رایگان را برای دانشجویان در نظر می‌گیرند که این مورد به تنهایی می‌تواند هزینه‌های ماهانه زندگی دانشجویی را به حداقل برساند.

از طرفی هزینه‌های تحصلی در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین‌تر است.

 

شرایط ورود به دانشگاه های ترکیه

تحصیل در ترکیه بیشتر به زبان‌های ترکی استانبولی و انگلیسی صورت می‌پذیرد و برخی از دانشگاه های خصوصی به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند و برخی به زبان ترکی برای دانشگاه های زبان ترکی دوره 90 روزه زبان ترکی و امتحان این دوره پس از اخذ مدرک ترکی در دانشگاه شروع به تحصیل میکنید. این دوره های 90 روزه هم بصورت انلاین هم به صورت حضوری در کشور مقصد برگزار میگردد، مراکزی که این دوره هارا برگذار میکنند باید مورد تایید دانشگاه پذیرفته شده باشند.

 

اقامت تحصیلی

با تحصیل در دانشگاه های ترکیه اقامت خود و بستگان درجه یک خود را دریافت فرمایید.

 

 

زمان شروع ثبتنام از دی ماه 1402

زمان شروع کلاس از مهر ماه 1403

فرصت رزرو محدود

 

برای مشاوره رایگان در واتساپ کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان در تلگرام کلیک کنید.

برای دیدن پیج اینستا گرام آریا هستی کلیک کنید.

گالری تصاویر محصول
تصاویر
بیشتر